torsdag, augusti 20, 2009

19,19!!!


9 kommentarer:

Clas sa...

"Tvåhundrapajasar..." HAHAHAHAHAHA! Fantastiskt roligt!

Näsan sa...

Själv skulle jag nog kalla Tregaro och hans egen adept och flickvän för Pajas istället, när hon gång efter annan inte fixar några höjder i mästerskapen...
Hur jävla överlägsen är Bolt. Det är ju ingen motståndare i närheten. Som en senior mot juniorer... Bara inte The Old Doping spökar i bakgrunden.

Clas sa...

Du får naturligtvis kalla vem du vill för vad du vill. Har förstått at det ligger i din personlighet Näsan. Notera att jag kallar ingen någonting.Har inte sagt ett ord om Bolt eller någon annan. Jag tyckte bara att det var en skojig kommentar. Bitterhet som blir komisk. Som när grabben plötsligt spottar ur sig "Modoröv" till "Foppa".

Rick sa...

Emma Green har aldrig presterat något i ett mästerskap. När hon vann brons i ett vm var det på 1,95 eller om det var 1,96, ett resultat som är jämbördigt med kvalgränsen.

Tregaro´s bittra "Tvåhundrapajasar" är inte i närheten i rolighetsgrad av Gärderuds "nuffror och lattjo" när han pratade om att det var ganska kul med alla siffror i damernas 7-kamp.

Clas sa...

Sorry. Jag klev på fel tåg igen. Ledsen grabbar. Jag tycker bara att Emma Green är söt. Har inte nämnt hennes höjdhoppande. Men okej...borde ha lärt mig vid det här laget. Ni är för härliga.

Rick sa...

Du är också härlig Clas!

Näsan sa...

Bitterhet som blir komisk. Var precis det jag menade också Clas, så vi var nog mer överens än vanligt! "Nuffror och lattjo" vilken 100 poängare! Alla är härliga, nu tycker jag vi sjunger "We shall Overcome" (Bob Seeger versionen).

Clas sa...

Här sjungs fan ingenting förrän Rick satt in en bild på Emma Green!

Rick sa...

Inga problem!