tisdag, september 22, 2009

Gemensam nämnare


Vad har Nick Cave och Joan Jett gemensamt?

13 kommentarer:

Rogga S sa...

Bl a fyller de väl 50 idag.

Zacke sa...

Båda har spelat med Jackson Browne?

Clas sa...

Båda har opererat menisken.

Clas sa...

Båda fyller år idag. Joan 51 och Nick 52.

Clas sa...

Joan var för övrigt min favorit i Runaways.

Rick sa...

Rätt svar: Båda håller på med musik.

Näsan sa...

En Joan Jett poster var mitt första run...objekt. Hon var således också min favorit i Runaways. Nick Cave har klarat sig från sådana kärleksyttringar...

Clas sa...

Nick Cave...sicken jävla pajas!

Näsan sa...

Rick kan säga att jag mös i morse då jag fick en pratstund med "Foten Forsberg" på väg ut på ett ispass i Arenan (vi var där och monterade sargreklamen). Han såg grymt pigg ut på träningen. Men enligt rykten så lutar det tydligen åt NHL, eftersom bruden inte tycker Övik är good enough (konstigt, vår lilla mysiga kalla håla). Eller så havererar foten nästa vecka... Kanske han gör ett par matcher i Mean Machine MODO.

Näsan sa...

Pajas? Vet inte om jag håller med. Men som sexfantasi rankar jag honom lågt...

Clas sa...

Som sexfantasi rankar jag honom inte alls...

Rogga S sa...

Det är mycket pajaseri här på bloggen.

Näsan sa...

-Send in the clowns! Som Chrille B skulle sagt...