söndag, augusti 29, 2010

Bästa Öviksband/artist genom tiderna (6 röster)


16 poäng
Dansorkestern

15 poäng
Veda Brozk

12 poäng
Lou Trash And The Rippers

10 poäng
Murena

8 poäng
Bröderna

5 poäng
19 Sekunder
Public Vein

3 poäng
Al & Pelle
Viktor Vinyl Och Dom Blinda Beduinerna
Clash City Rockers
Begel & Jeremiah

2 poäng
Animal Farm
Kafkas

1 poäng
Ebbes Bluesband
Boogietryck

Tävlingen är avgjord! Segrare i omröstningen blev Dansorkestern, vilket stod klart efter att Rogga S gett Veda Brozk 1 poäng. Vad som hänt om han gett Veda 2 eller fler poäng det kan ni själva räkna ut...

Noterbart är att Respons inte ens blivit omnämnda, märkligt kan tyckas.

6 kommentarer:

Rogga S sa...

Att Veda hamnade med på 5-i top var väl hedrande Mr Blogmaster.
Fast jag var ju egentligen inte med då jag missade deadline i fredags.

Rick sa...

Jo, det var hedrande men du kunde ju ha gett oss tre poäng.

Rogga S sa...

Visst, men ni knep 5:e platsen just före Clash City Rockers.

Näsan sa...

Tungt att förlora mot Veda... Jag tycker vi var värda 5:e platsen!

Rick sa...

Hade Rogga röstat på Clash City Rockers hade han röstat på tre band han själv varit inblandad i, och det hade kännts som nån för mycket...

Rogga S sa...

Av mina 5 var jag väl bara "inblandad" i Begel vad jag minns. Återkom gärna om mitt minne svikit mig Rick...