lördag, januari 14, 2012

Fyra stycken bilder i dagens inlägg

Ordna itunes spellistor för iphone, ok...

Modo har aldrig förlorat en match när bloggen har publicerat en bild med Näsans fot i en papperskorg.
Vi gör ett nytt försök idag för att kolla om tendensen håller i sig eller son Näsan själv uttryckte det
- Vi tänder laget mot Gnaget.

Stephen Kings nya bok "22/11/63/ har nyligen släppts och jag blir sugen att ta mig an denna tegelsten. Jag kan inte påstå att jag följt Mr Kings bokutgivande de senaste 20 åren men jag har försökt att anstränga mig men utan större framgång. Denna bok som handlar om en man som hittar en tidstunnel i en restaurang som för en tillbaka till 1959, får mig att bli sugen igen. Uppdraget som mannen tar på sig är att förhindra Kennedymordet den 22 november 1963.

Jag såg direkt att det var Sundsvall som resan gick ifrån igår på "På spåret". Väntade dock till 8 poäng innan jag vågade mig på Härnösand.

2 kommentarer:

Näsan sa...

The Dome, är en kanontegelsten av King som jag läste i höstas (typ 1000 sidor). En av hans bättre faktiskt, om en stad som blir avskild från omvärlden. Papperskorg = 3poäng! Ska fundera om det blir att doppa foten inna LHC matchen på måndag...

Rick sa...

Vi kanske ska vara lite sparsamma när det gäller att plocka fram papperskorgstricket...