tisdag, augusti 23, 2011

En höst att leva upp i

Oj vilken härlig filmhöst det kommer att bli! Nu förhåller det sig så att både
Stig-Helmer och
Allan Svensson kommer att dyka upp på en bioduk nära dig. Allan i oktober och Stig-Helmer på juldagen (det där med att lägga premiären på juldagen är ett grepp som är lika genomskinligt som en manet på västkusten). Vem är roligast Stig-Helmer eller Allan? Efter ett tags funderande så slår det mig att jag nog är mer åt Allan-hållet. Mycket hänger på om Ole är med Stig H. Jag berättar inte om det är till Stig H´s för eller nackdel.

Beställde Olle Ljungströms bok på Ginza. Fick ett mail igår där det stod att de inte fått in boken ännu, än fast den skulle ha släppts igår. Dagens i-landsproblem?

5 kommentarer:

Rogga S sa...

Allan är roligare!
Tror aldrig jag har skrattat åt Stig-Helmer någon gång.

Rick sa...

Tror inte jag gjort det heller faktiskt.

Är det tatueringar på Olles arm eller är det bara penna?

Rogga S sa...

...och vad är bakgrunden till valet av namn. Är det t ex Dylan och Liljedahl?

Rick sa...

Jag tror det är sylt och ketchup.

Näsan sa...

Det värsta är att Olle liknar en ung Alf Jonsson (min och Solles alkoholiserade "förman" på ASAB). Snart gör Olle låtar som "Att Trocadero är så här gott", "Dojjorna" och den givna hiten "Kom o titt"...