tisdag, juni 19, 2012

Jag glömde en sak...

Blir bara tvungen att komplettera dagens inlägg om dB´s med deras excellenta tredje album "Like This". Öppningsspåret "Love is for lovers" lovar guld och gröna skogar inför framtiden och med dB´s bästa omslag genom tiderna räcker denna platta ända till Mariannelund.

När jag ändå håller på vill jag också pusha för Lorenzo Woodrose´s sidoprojekt vid sidan av Baby Woodrose; Dragon Tears. Jag har nämnt dem en gång på bloggen tidigare men jag känner att jag inte kan tjata tillräckligt när det gäller denna danska skalle. Vet du inte var du ska börja så kan du ju alltid börja med "Turn On Tune In Fuck Off!!" från 2010.

Äsch, jag kör en box när jag ändå håller på: "A Journey In Tyme" är en 5CD-box med 60-tals obskyriteter eller vad sägs om band som The Myddle Class, These Properous Times och State Of Mind?



Inga kommentarer: