söndag, oktober 02, 2011

FBK sopa på

3-2

2 kommentarer:

Sören sa...

Det är sällan jag sitter och skrattar högt för mig själv på ett hotellrum, men ikväll hände det. Jag sitter och ”läser ikapp” vad som hänt på bloggen de senaste veckorna och det finns en del guldkorn, minst sagt.

Mysteriet kring JB och Uppsala är ett av dem, om jag hade varit i Sverige så skulle jag omedelbart anmält mitt intresse för ”resan i JB’s fotspår”. Vad hände med Gögga i Uppsala, egentligen? Vi måste göra allt som står i vår makt för att utreda den frågan.

Allehanda limerickar har också varit förnöjsamma men det som fick mig att skratta högt ikväll är ändå kommentarerna till blogginlägget den 27 September.

Minimalistiska, helt absurda, och därmed också fullständigt brillianta.

Som jag brukar säga, KUTGW, Rick!

Rick sa...

Ibland blixtrar det till på bloggen och när det gällde Gögga vs. Uppsala & turerna kring limerickarna så var det just sådana tillfällen jag är stolt över att hålla denna blogg vid liv.

Tack för din support
Sören, jag lovar att jag ska hålla i det goda arbetet eller som du brukar säga: - Det går utan att sägas!