onsdag, april 09, 2008

Tangerine Dream


Är bara tvungen att ha en bild på Tangerine Dream´s platta ”Force Majeure”. Dom har förresten aldrig haft konsert i Sverige.

Vinterdäck på! Det här känns ju löjligt!



Smakade Ahlgrens sursockrade bilar igår. Ingen höjdare. Nä, bilar ska vara original och inget annat. Dom är påhittiga på Ahlgrens. Vilket tillbehör kommer nästa gång? Domkraft? Motorolja? Bilmekaniker?
Leon Russell kan jag erkänna att jag inte lyssnat så mycket på tidigare. Hans ”Will O The Wisp” från 1975 gör att jag ska kolla upp karln lite mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gandalf the grey...blev vit...jag sover tänkte han..satte sig ner med käppen..tog på sig ett par solisar...såg rakt fram..eller i kors...tänkte på groggen han tog igår..på paketet som hängde i snöret...snöret höggs av. Han vaknade upp. Ett par horn satt fast på hatten. Gandalf the Viking...Är det jag?