fredag, oktober 31, 2008

En carbanara tack!

10-0 på dom två senaste matcherna. Hände det någonsin under de otroliga åren 1979 & 1999?
Att tvåla till Timrå på bortaplan känns bra och nu är jag riktigt avundsjuk på de som får infinna sig i Swedbank arena på lördag. Jag hörde nåt om mat innan och då är det väl självklart med en carbanara!

Fisherman´s friend med svartvinbärssmak är riktigt dålig. Favoritsmaken är salmiak (lite starkare än en Lakrisal).

Morgonen började med Bo Diddley´s första album från 1958.

4 kommentarer:

Näsan sa...

Är Lakrisal doping? Jag gjorde mina överlägset bästa löptider under Gymnasieåldern. Varvade bla Rick på den obligatoriska 3km rundan. Samtidigt satte jag i mig 1-3 lakrisaltuber om dan. Kanske dags att låta ett labb testa lakrisalen... (Att jag vägde 15kg mindre och tränade varje kväll hade väl lite med resultatet att göra också...)

Rick sa...

Härligt! Äntligen så får jag prata löpsteg med dig.

Var det verkligen så illa att du varvade mig på Vikingavallen? Om så är fallet så måste nog Lakrisal gå som doping.

Apropå doping så läste jag om Marion Jones i DN. Hon har nu, efter ett sex månaders långt fängelsestraff, talat ut i Oprah Winsfreys show. "Därför ljög jag" lyder rubriken. Och som vanligt så hade hon ingen aning om vad hennes tränare gav henne. "Jag trodde jag åt tillskott, linfrön".

"Jag tar skiten" är årets kommentar.

Näsan sa...

Du var ju mest intresserad av hästsvansfrisyrer, tjejer och fester på den tiden. Nu känns det lite som vi bytt intressen Du och jag(förutom hästsvansen då). Midnattsloppet känns redan jobbigt och nervöst...

Rick sa...

Om du vill så kan jag coacha dig på Midnatsloppet! Men det kostar...