söndag, oktober 26, 2008

Vox


Dessa Vox gitarrer är härligt vackra!


Liksom denna bas.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kan faktiskt vara bland de fulaste gitarrer jag sett.

Anonym sa...

Clas är obstinat.
Inte nog med att han dissar Hurriganes & Eddie Medusa, nu dissar han Vox instrument också.
Undrar hur han mår egentligen ?
Grannen vé körgår´n.

Anonym sa...

Lögner och förtal fortsätter att spridas i denna blogg. NÄR, VAR och HUR har jag dissat Hurriganes och Eddie Meduza??!!

Vad beträffar Voxgitarrerna så tycker jag att de är gräsligt fula! Måste jag var obstinat bara för att jag har en åsikt som går emot någon annans?

Anonym sa...

Motorsågsgitarrer och en bouzoukibas. Måste nog hålla med Clas om att dom är ganska fula.

Anonym sa...

Jag blir inte förvånad att ni tycker likadant...

Rick sa...

Jasså Clas, dom föll dig inte i smaken. Nu när Melvin sagt sin åsikt så undrar jag vad Fredrik och Magdalena tycker. Och varför inte Arvid.

Anonym sa...

Ja du Stefan, du får väl fråga dom. Du är inte nyfiken på vad dina andra kamrater tycker? Näsan, Matsarna, syrran och de andra? Du hänger upp dig på Fredrik, Magdalena och Melvin. Och nu nånn Arvid. Jag har inte en susning om vem/vilka som ligger bakom signaturerna "Fedrik", "Melvin", "Magdalena" och "Arvid". Jag bryr mig inte heller. Sen får du och övriga tro och tycka vad ni vill.

Rick sa...

Jo du clas, jag är intresserad av vad alla tycker i denna fråga, särskilt vad de nyaste bloggvännerna tycker eftersom jag inte riktig fått något grepp om dem.