fredag, april 17, 2009

Ramonesomröstningen sista skälvande timmar

Fyra röster har inkommit och toppen är oförändrad.

17 poäng
Ramones
14 poäng
Rocket to Russia
9 poäng
End of the century

8 poäng
Leave home
7 poäng
Road to ruin
3 poäng
Too tough to die
2 poäng
Pleasant dreams

Att "Ramones" och "Rocket to Russia" skulle ligga i topp förvånar mig inte, det som förundrar mig mer är att "End of the century" ligger på tredje plats.

Hörde Lars Winnerbäck´s "Innan mörkret faller" på radio i morse vilket påminde mig om hur bra han är och vilket fantastiskt album "Daugava" är.

Fyradagsveckor borde det vara lagstiftning på.

4 kommentarer:

Clas sa...

Lars Winnerbäck...denne låtsasLundell...inte nog med att han skriver patetiska sånger och tar sitt svårmod på pinsamt svusltigt allvar...karln ser ju ut som ett ösregn!

Rick sa...

Jag visste att det bara var att kasta ut kroken utan mask...

Clas sa...

Jag kämpade emot in i det sista ska du veta...

Rick sa...

Jag förstod det.