måndag, april 20, 2009

Söndagsparty?

Söndagsparty med Fredrik och Filip. Söndag ja, party nej? Ghostbusters inslaget med två pellejönsar från 100 höjdare vill jag inte ens kommentera. Kurt Olsson som ska förklara fördröjningen i sändningen... Det var roligt när han gjorde det för på ett hockey VM för tjugo år men nu är det bara pinsamt. De två som slog sönder en bil (jag väljer här att använda ett gammalt bloggfavorituttryck) = ZzZzZzZzZz. Jonas Gardell framstod fullt normal i jämförelse med pundhuvudet Marilyn Manson.

Allt detta som Fredrik och Filip försökte göra är redan gjort och mannen som gjorde det är ingen mindre än den store legenden i svenskt tv-underhållning; Lennart Hyland.

6 kommentarer:

Clas sa...

Jag tittade inte...

Clas sa...

Jag tror däremot att Hyland var ett jävla kräk...

Rick sa...

Du missade inget kan jag säga, men har du missat Ray Lamontagne har du missat något kan jag säga.

Varför tror du att Hyland var ett kräk?

Clas sa...

Jag har kollat in Lamontagne och tycker väl att han är sådär kul...

Vad beträffar Hyland så har han alltid gett mig ett intryck att vara en fruktansvärt självgod man. Alltid sig själv i centrum. Ett ego större än mitt, Näsans och Idi Amins tillsammans. Jag mår lite illa av sånna figurer. Blir lite skrämd. Noll ödmjukhet. Dessutom gjorde han jävligt kass tvprogram.

Clas sa...

http://www.youtube.com/watch?v=7-NOZU2iPA8

vad säger man?

Rick sa...

Ja vad säger man, parodi på allt.

Angående Hyland och hans hörna (bara namnet är underbart!) så tror jag att du blev rädd för Carl-Gustaf och Gubben i lådan.