fredag, oktober 08, 2010

Förvirringar, sjukdomar och lustig t-shirts

Har åter förirrat mig in i Dylanland. Denna gång är det "Blood On The Tracks" som gjort att jag återvänt.

Pratade med Näsan telefonledes igår. Han låg hemma och var sjuk och tittade på gamla Borat klipp. Och det är kanske där någonstans vi hittar anledningen till de knaggliga matcherna mot antonr...

Måste bara passa att gratulera Mats N till hans första titel på Foppa Tofflan. - "Mitt livs lyckligaste stund", var hans spontana kommentar. Bloggen skickar en t-shirt.

8 kommentarer:

Mats B sa...

Grattis Mats N! Jag tar för givet att du firar med ett antal pints ikväll. Ack ja, den första titeln. Min personliga ranking över mina lyckliga stunder i livet:

1. Första titeln i Foppa Toffeln
2. Mina barns födelser
3. Andra titeln i Foppa Toffeln
4. Bröllopsdagen med Susanne
5. När den där tecknaren i Rom fångade Näsan & Solax på pricken.
6. Varje gång jag öppnar en Foot of Africa-box.

MatsN sa...

Tack och bock! Om jag firar med några Pints i kväll? "Det går utan att sägas", för att citera Argentinaren från Överön.

Rogga S sa...

Blood on the tracks - oj oj oj så bra den är!!!
Här får du lite hjälp när du förirrat dig Rick.

http://www.bobdylan.nu/studio.html

Den romerska tecknaren var en riktig klåpare och hans taffliga "porträtt" förtjänade väl att kastas bort.

Mats B sa...

I mina ögon var det nästan som två fotografier.

Rick sa...

Nu ska vi inte förstora upp Mats N´s bedrifter i tofflan. Han har vunnit en gång men man blir inte "Stor Grabb" förrän man knepat ihop tre segrar i div 1...

Italiensk tecknare!? Det verkar som om bloggen och bloggmaster missat något!

Mats N sa...

1 seger är 1 seger som Esen Hemmer brukar säga!

Urban sa...

Keep up the vantastic work! Vantastic is the word.

Näsan sa...

"Porträtten" försvann under några skvättar urin på en bakgård i Rom. Starkt av Rogga att bli avritad efter han såg resultatet av min sittning. Vill minnas att jag mer eller mindre fick tvinga Herr Solax att hålla sin del av avtalet... Nu skulle det vara ganska kul att ha teckningarna/porträtten kvar...