måndag, augusti 01, 2011

Jag tittar ner snett till vänster samtidigt som jag har en tjusig byggnad bakom min högra axel. Bra så?

Peter Bruntnell´s album "Black Mountain U.F.O." innehöll inte bara två namn jag gärna skulle kalla mitt kommande album för utan den innehåller också mycket välsmakande musik jag inte hört sedan Michael Penns dagar. Ge Peter en chans.

Igår fick jag en fästing på ett ställe där jag inte ville ha den.

Det kastas bomber och det tänds bengaliska eldar. Det slåss och det avbryts matcher och "vi" måste få en rätsida på det hela. Åh vad härligt att inte bry sig om detta!!! Fotboll är bäst på tv!!!

Avslutar dagens inlägg med en bild av Public Nuisance från San Fransisco. Aktiva mellan 1964-1968 och återfinns på den utmärkta boxen "Love Is the Song We Sing: San Francisco Nuggets 1965–1970".

Inga kommentarer: