tisdag, juli 28, 2009

Kasta skräp med Tony

Igår när jag kastade skräp på Östberga sopstation såg jag Tony Thorén från Eldkvarn.
Han kastade någon form av elektronisk utrustning; en kompressor, en generator eller om det var en transformator. Vi firar detta sammanträffande med en placering på "Världens genom tidernas 2009 bästa låtar"listan. Här.

Var på en däckfirma för att få hjälp med en pyspunka på höger bakdäck. När de firade ner bilen var jag så intresserad och med i matchen att min högerfot fastnade under hissningsanordningen. En viss smärta uppstod och däckmekanikern fick vänligen hissa upp bilen igen. En viss känsla av George Costanza infann sig.

4 kommentarer:

Zacke sa...

Jag kanske inte borde bry mig men det här är sista gången jag lägger en kommentar på den här bloggen. Hittade den av en slump och tycker att det varit roligt att följa skriverierna med tanke på mitt eget musikintresse. Men nu har någon skrivit kommentarer i mitt namn, jag har påståtts vara någon annan och kommentaren här ovan ser jag som rent hånfull. Trist! Ha det bra Rick, Clas, Näsan, Steffes syrra och ni andra! Hej då.

Clas sa...

Operationen gick tydligen bra men Zlatans hand är öm...Jag tycker det vore på sin plats att Ljusne Airport gör en stödspelning i denna svåra stund.

Rick sa...

Kommer du upp och är med på tamburin så.

Clas sa...

Bara om Näsan dyker upp med sina snatterpinnar.