måndag, oktober 26, 2009

Gång på gång

Lasse Anrell snodde bloggens "lika som bär", den med Farbror Fredriksson och Kjell Stensson, till gårdagens Aftonbladet. Han använde t.o.m. likadana bilder. Ryktena säger att Plura´s polare ligger bakom.


Mick Fleetwwod har en stor, Morrissey´s trummis hade en större. Vi pratar förstås gong-gong.
Nu var det inte gong-gong det skulle handla om utan om att Morrissey kollapsade och fördes till sjukhus med andningsbesvär under en konsert i Swindon. Jag tror att han druckit för många Mariestadare.

Swindongänget är ett bra namn på ett band eller på ett korplag. Eller varför inte ett quizlag?
När är nästa quiz?

2 kommentarer:

Näsan sa...

Jag erkänner stölden av Ricks "lika som bär". Har gjort det en gång förut då Rogga tyckte Magnus Hedman liknade Stellan Skarsgård i "Den enfaldiga Mördaren" (Hedman hade klippt en konstigt Mohawk frisyr på 90-talet). Den gången tog också Anrell in det. Morrisey kollapsar på scenen. Tror också på to much pint-spåret... Låten han sjöng var nog "Everyday feels like Sunday". Hammarby förlust, MODO sladdar i tabellen, usch vilken sport höst som väntar. Tur jag, Bloggmaster och Clas kan glädjas åt Big Z´s framfart!

Rick sa...

Den brasilianska fotbollsspelaren Bebeto var ruggigt likt en blandning av Ralf Edström och Bobby Ewing.

Modo sladdar inte i tabellen, de har parkerat.

Clas glädjas åt något? Jag vet inte det jag...