måndag, september 05, 2011

Skräckfritt

Oj vad skönt att få lämna skräcken bakom sig och kliva in i en ny vecka. Skräckveckan kändes verkligen som en urladdning. Det jag kommer att sakna mest från förra veckan är friidrotts vm. Jag har strött rosor över denna trio tidigare men jag känner att jag måste göra det igen; Jakob Hård, Anders Gärderud och Jonas Karlsson troligtvis är den bästa kommentatortrojkan som svensk tv bjudit på.

För dryga tre år sedan blommade bloggen som bäst. Inlägget om Doktor Snuggles drog in hela 38 st kommentarer!
http://fuzzacidflowers.blogspot.com/2008/08/doktor-snuggles-r-en-serie-som-jag-kan.html

Jag tror inte jag har tjatat tillräckligt om Jonathan Wilson. Mannen är en länk mellan Pink Floyd (tänk dig "Wish You Were Here") och Steve Miller ("Fly Like An Eagle") och kan inte bara avfärdas med en axelryckning utan måste ges en chans.

Inga kommentarer: