torsdag, april 07, 2011

Ja, dom har varit här förut

Vilka då?
The Feelies såklart!
Ett nytt album 19 år efter det sista livstecknet. Visserligen släppte Glenn Mercer en soloplatta för några år sedan som var riktigt bra men detta är mer på riktigt. Glenn har nog gurglat sin hals sen sist för här låter det sång med öppen mun. Lika hungrigt och euforisk som "On the roof" från 1986 är det inte men så pass bra att jag kan tänka mig att släppa taget på papperskorgen för ett tag.

När det begav sig såg Glenn och kompani ut som ovan. Hur de ser ut nu kan jag inte svara på men det är inte så intressant kan tyckas. Är någon intresserad av hur de ser ut nu så meddela bloggmaster detta så ska jag göra allt, och då menar jag allt i världen för att försöka räta ut det frågetecknet.

5 kommentarer:

Näsan sa...

Jag sover med papperskorgen, och idag åt vi lunch ihop...

ankeborg sa...

Gissar att du åt skräpmat!!!

Rick sa...

Arne!

Näsan sa...

Det blev en fruktKORG!

Rogga S sa...

Korg & bröd!