söndag, juni 14, 2009

Riktiga svin

Morgonen inleddes idag med en powerwalk med femtio stycken andra hotelgaster. Riktigt svettigt och trottande. Uppe i bergen sag jag faktiskt ett riktigt svin. Frukosten kandes mycket godare idag an igar.

Alfa olen ar den som ligger etta just nu pa min privata ollista.

Ikvall ar det barquiz och precis som det ar nar Stonefunkers ar i farten sa kanns det bra redan innan. Kvallens tema ska vara Kreta, musik och film. Kan man hamta ut vinsten i forskott tro?

Har precis borjat pa Pluras bok /Resa genom ensamheten.

2 kommentarer:

Clas sa...

Efter sådär 70 sidor i Pluras bok satte jag tillbaka den i bokhyllan. Sorry Näsan, men för mig kändes den tämligen ointressant. Ska dock ge den en chans till.

Lycka till med quizen! Gå ut och mangla dom!

Rogga S sa...

Hej Rick,
Hoppas att allt är bra i solen på Kreta/Almerida. Glöm inte båtturen.
Här är det trist och grått regnväder.
Neil Young var kanske den bästa konsert jag sett.
Nick Cave dominerade scenen på ett helt makalöst sätt med en fantastisk röst.
Vilka härliga gubbar!!
Detta var helgen när det var riktigt roligt med livemusik igen.
/Hälsningar Rogga S