torsdag, juni 04, 2009

Tummen upp Paul

Ställningen eftger 8 stycken röster:

10 poäng
Nowhere man
I am the walrus

9 poäng
Strawberry fields forever
Tomorrow never knows

8 poäng
Ticket to ride

7 poäng
I saw her standing there

6 poäng
Here comes the sun

5 poäng
Any time at all
And your bird can sing

4 poäng
Penny lane
Drive my car
Octopus's garden
Please Mr Postman
Taxman
Don´t let me down

3 poäng
Being for the benefit of mr. Kite
A hard day´s night
I feel fine

2 poäng
Here, there and everywhere
Let it be
Twist and shout
She loves you
Paperback writer
Drive my car

1 poäng
I´m only sleeping
Maxwell's silver hammer
Twist & shout
I´ll be back
Help
You´ve got to hide your love away
Har alla rösta nu eller? Omröstningen håller på fram till kl. 15.00 i morgon.

8 kommentarer:

Clas sa...

Varför röstar aldrig Steffes syrra?

Rick sa...

Det undrar jag också.

Rogga S sa...

Hellre en icke-röst från Steffes syrra än en röst från Mollgan & hans vänner.

Clas sa...

Men det är ju inte alla som får sina röster räknade...

Marcus sa...

Nä precis.

Rick sa...

Vilkas röster saknar du Clas, Öjjes? Jöjjes? Snacka Gojjes?

Clas sa...

Nä...dom är väl på låtsas vad jag förstått. Min polare Urban skickade dock in en helt seriös lista när det handlade om bästa svenska plattor. Den tog du som ett skämt eller nått...du räknade aldrig med den i alla fall. Men skit samma.

Rick sa...

Har jag inte räknat med din polare Urban denna gång heller? Nu får jag lov att skärpa mig.