torsdag, april 24, 2008

Clowner


Ronald McDonald. - Jag är en clown, kom och köp mina hamburgare! Vilken affärs ide´... Rolighetsfaktor: 0


GB gubben. - Vi behöver ha nåt som lockar till oss barn som vill ha glass. Hm... Rolighetsfaktor: 1


Krusty. Känd från Simsons. Rolighetsfaktor: 3


Clownen Manne. Framkallar samma ångest som Staffan Westerberg. Rolighetsfaktor: 0

Bozo. Kan tyvärr inget om denna clown. Ser lite otäck ut. Rolighetsfaktor: ?

Det clownen. Från Stephen Kings bok "Det". Otäck figur. Rolighetsfaktor: 0. Skrämselfaktor: 5

6 kommentarer:

Benny The Mule sa...

http://www.toonopedia.com/bozo.htm

Rick sa...

Vad tyst det blev! Gillar ni inte clowner? Clas? Rogga? Näsan? Hedström? Syrran?

Steffes syrra sa...

Näe...när jag ser Manne så får jag verkligen ångest.

Rogga S sa...

Clownen Zethino från Domsjö.

Cosmo Kramer sa...

Coulrophobia.......

Clas sa...

Näe...när jag ser Fredrik Reinfeldt får jag verkligen ångest.