tisdag, maj 27, 2008

All mod cons

Är The Jam´s - All Mod Cons överskattad?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom The Jam är överskattade så...ja, "All mod cons" är överskattad.

Anonym sa...

Svaret på frågan är såklart nej. Jam var tämligen ojämna men med denna klassiker från -78 föll alla bitarna, inklusive det rätt torftiga omslagsfotot, så att säga på plats.

Anonym sa...

?????

Rick sa...

Jag ställer mig mitt emellan Clas och Rogga. Tycker att plattan kändes roligare nu än för 30 år sedan. Produktionen är dock inte den bästa...

Anonym sa...

Vid närmare eftertanke är det nog inte The Jam som är överskattade det är Paul Weller som är överskattad. Han gjorde en handfull okej låtar med Jam sen har det ju inte varit mycket att jubla över.

Vad är det du inte förstår Big Sister Steff?

Glömde ju gratta Martin till guldet...jag skäms! GRATTIS MARTIN!

Anonym sa...

Musik smaken har vi....inte gemensamt därav mitt frågande uttryck.