fredag, maj 30, 2008

Redo för Kiss

11 kommentarer:

Anonym sa...

...och jag som trodde att han skämtade...

Anonym sa...

Å nej,nog förstod jag att det skulle bli allvar.

Anonym sa...

Jaha...ja...jag vet inte vad jag ska säga...man kan ju bara hoppas att det slutar lyckligt.

Anonym sa...

Är du orolig att han blir påhoppad av något slag,att han blir haffad av polisen eller? En Kizz fan i rutig keps - det är nog unikt eller vad tror du?
Jag ska ju snart på Michael McDonald konsert....undrar vilken outfit jag ska köra med?

Rick sa...

Michael McDonald konsert...ZzZzZzZzZzZzZzZzZz

Anonym sa...

Exakt! Och då kan det ju passa att linda in sig i en sovsäck!

Anonym sa...

Grattis Stefan och Martin, ni har just vunnit en slåttermaskin...:S
Upplysningsvis lyser Anton GRÖN av avund när han skådar Er outfit

.../L

Näsan sa...

Kiss... Hur var det för Popnörden S Johansson? Rutig keps var ett skumt attribut.

Anonym sa...

De pratar om en keps ?
Jag säger: Låt dem prata, ty de skola uppväckas på den yttersta dagen.
Häls. Grannen vé körgår´n.
Ps: Bobbo...Bobbo ? Hörs ´ä bra nere vé parkeringá ?

Anonym sa...

KepsClownen. Rolighetsfaktor: 3 Skrämselfaktor: 200

Anonym sa...

Svägerskan. Rolighetsfaktor: 0