onsdag, maj 14, 2008

Home Before Dark

Neil Diamond´s nya platta "Home Before Dark" låter kanon! Bakom producentbordet sitter Rick Rubin...

Jag kan inte sluta att tänka på stackars George Harrison på Help videon...



...här syns han bättre i alla fall.

Scot Sax, tidigare medlem i Wanderlust, har släppt en utmärkt 6-spårs platta vid namn ”While she was working”. Låten ”Maybe you´re lost” är min favorit.

Die Hard 2 sänd på 6:an ikväll. Den ska jag se.

Dagens Ezrashefer blir en tolkning av Neil Young´s klassiker "Heart of gold".

Alla verkar helt uppspelta av att Henke Larsson tackat ja till EM.

12 kommentarer:

Anonym sa...

SKÄMS! Du om nån här borde lägga in en liten hyllande bild på Kalle Sändare som tyvärr dog idag(igår?).
Förövrigt så kanske jag joinar på "Die Hard II"-tittandet ikväll!

Anonym sa...

Hej då Kalle!

Rick sa...

Ja, jag skäms å det grövsta. Kalle kommer att hedras i dagarna tre med start i morgon.

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=K36FTbctxuM

Anonym sa...

"Henke" är så pass bra att han ska vara med i truppen. Sen om det är sådär helvetes hett kan vi väl diskutera. Snacket om att han ska ta platsen för Elmander stör mig däremot. Vad är det som säger att Zlatan är så jävla säker??!! Den grabben är enorm...i Italien. I landslaget har det väl varit si och så. Nu har han ju dessutom varit skadad ett tag. Nä in med "Henke" och Elmander på topp från start. Sen är det bara att slänga in Allbäck när det är 25 minuter kvar så snubblar han in ett par mål. Zlatan kan blanda saft till dom andra.

Rick sa...

Ja, vad har Zlatan gjort i landslaget? Klackmålet mot Italien i VM för två år sedan är väl det ända. Blanda saft kan han få göra.

Anonym sa...

klack...vm...två år sedan...har jag missat nått eller?

Rick sa...

Åren går fort när man har kul.
Em 2004 ska det naturligtvis vara.

Anonym sa...

Zlatan är lika given i ett svenskt landslag som Mick Jagger är i Stones.

Anonym sa...

Jag håller med Szepanski här ovan.

Given i truppen-visst.
Given i startelvan-inte en chans.

Varför ska det daltas så med Zlatan? Allvarligt talat Rogga s -har han gjort så fantastiskt mycket i landslaget? Karln är en gudabenådad bolltrollare när det funkar. Men i landslaget...njae... Och hans divalater och barnsliga tjurighet...FUCK IT! Varför ska han särbehandlas? Jag har samma åsikt vad beträffar Fredrik Ljungberg.

Dessutom hoppas jag att Kanada pulvriserar och kör livet ur Tre Kronor i morgon.

Rick sa...

Ja varför ska det daltas med Zlatan?

Varför ska Sverige pulvriseras?

Anonym sa...

Inte Sverige - Tre Kronor! Varför? Helt enkelt för att jag gillar Kanadensarnas hockey bättre.