lördag, mars 29, 2008

Benjamin

Från programmet morgonsoffan. Tror att det är från första programmet.
Benjamin provar skateboard: http://www.youtube.com/watch?v=HtArOqa-Jb8
"Nu ska jag testa om det går att skejta på kullersten. Nej!"
Tack för tipset Clas!

Johan Glans som reportern Jan Hewelius är ytterligare en fullträff.

Till höst kommer nya hastighetsgränser att införas. Bl.a kommer man att få köra 120 km/h på vissa ställen. Minns inte när jag körde så fort sist…

Håkan Hellströms ”Zigenarliv Dreamin´” låter mycket ”Going up the country”.

Näsan, du får se över dina finska stavningar nästa gång gästskriver. Det har kommit in klagomål från folk med finsk anknytning...


...dock inte från Lasse Virén. Här vinner han 5000m 1972 (tror jag) i München. En riktig finsk klassiker.
Hur var det nu, när var finska vinterkriget?

7 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=UJKFaXvVjgY

ännu ett skateboardtips.

Anonym sa...

Jag berättade för en kille på jobbet att vi har en ny Skoda. -Din man gillar inte att köra bil va? var kommentaren.
Nej, han är farträdd skulle jag ju ha svarat då.

Anonym sa...

`Ha,ha...skulle just påpeka att du har en Skodaoch vad är maxfarten på en sån?

Anonym sa...

Eller...när det går för fort och det blir lite läskigt...gör som mormor alltid gjorde...nynna.

Rick sa...

Fart och höjdrädd!

Anonym sa...

Under 53 milaturen till Ö-vik åker man väl oftare över 120 km/h än under.../Alfons

Anonym sa...

ö-vik?