torsdag, september 11, 2008

Albanien äger fading yellow


Det var ingen stor skam att Sverige "bara" klarade 0-0 mot Albanien i lördags. Numera kan Albanerna titulera sig som serieledare efter 3-0 mot världsnationen Malta.

Vår vän på Z gick återigen mållös från en landskamp. 1 + fick han i DN...

11 september, det känns lite olustigt...

...och i kväll sänds "Dödligt vapen" igen.

Igår knackade Basse W på ytterdörren. Han åkte med i bilen i morse och det var trevligt. Tack Clas!

Fading Yellow heter en samlingsserie med musik från 60-talet. 9 volymer har hitills kommit ut och frågan är om det kommer några fler. Psychedelia & pop blandas från diverse länder. Jag säger som Borat - It´s niiiiiiice!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men vår käre lille Z är ju väldigt duktig på att gestukilera, visa sitt missnöje och klaga på sina lagkamrater. Inte illa att en kille med så lite i årslön vill bjuda på så mycket.

Kul att du gillade Basse.

Rick sa...

Gör man inte mål mot Albanien med den årslönen ska man nog byta yrke.

Anonym sa...

men det heter väl gestikulera? inte undra på att jag fick byta yrke...

Rick sa...

Jag bryr mig inte så mycket om felskrivningar och stavningar, det finns det andra på bloggen som gör.

Anonym sa...

du menar att det finns sånna kräk?

Anonym sa...

Under kategorin "Värdelöst vetande" vill jag nämna att Peter Apelgrens fru Anna Mannheimer sågs inhandla ett par bikerstövlar i en affär på Kungsgatan i Göteborg.Intresseklubben antecknar...