lördag, januari 03, 2009

Sagan om körslaget?




Vad är dröm och vad är verklighet?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag drömmer hellre om Viggo Mortensen än att träffa Robert Wells i verkligheten.

Anonym sa...

Jobbade som ung musikrecensent på lokaltidningen. Stadens folkpark lockade många artister och mycket folk under några år. Bland annat har jag i denna folkpark blivit uppläxad av Gessles gitarrtekniker för att jag pillade på Pers Rickenbackergitarrer, druckit öl med Kimberly Rew (då i Katrina and the waves), grundlagt mitt hat till Tomas Ledin und so weiter...Jag såg också Robert Wells glida in i en lååååååååång vit limousine kliva upp på scenen iförd en lång paljettförsedd mantel som en annan jävla Liberace. Han inledde med ett "Hello Falköping! We're gonna rock tonight". Detta var innan Rhapsody in rock men det var nog där grunden till storhetsvansinnet lades. Annat var det när Eddie Meduza så fint inledde sitt gig med "Kukar och fittor är ni kåta? Bra, då knullar vi!!!!".

Själv drömmer jag alltid om Lena Olin.